laupäev, 27. august 2011

Hernepüreesupp

Selle supini jõudsin ma tänu oma blogipidajast (Maise asi) sõbranna kaudu, kes pakkus seda imehead suppi meile ühel külaskäigul. Mind üllatas, et püreesupi austajana olin ma selle raamatust "Oma Maitse retseptiraamat" "kuidagi kahe silma vahele jätnud" .

Vaja läheb:
120 g toorsuitspeekonit (mina peekonit ei söö ja asendasin selle fileetükikestega)
1 mugulsibul
2 kartulit
1,5 liitrit aedviljapuljongit
3 dl külmutatud herneid
peotäis punet
3 sl rõõska koort
soola
mina lisasin pisut suitsetatud paprikapulbrit

Töökäik:
Prae peekoniviilud krõbedaks ning hoia kaunistuseks (mina pruunistasin kergelt kanafileed). Kuumuta sibulakuubikud tekkinud rasvas (mina kuumutasin vähese võiga) pehmeks. Lisa kartul ja puljong ning keeda, kuni kartulid on peaaegu pehmed. Puista sekka herned ja peeneks hakitud pune. Kui viljad on pehmed, püreesta segu ühtlaseks ja täienda maitset rõõsa koorega. Õige pisut lisasin ka suitsetatud paprikapulbrit.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar