pühapäev, 30. september 2012

Werneri juustutort hapukoorekreemiga


Werneri kohvik on üks minu lemmikumaid kohvikuid Tartus nii selle suurepärase koogivaliku kui ka minu meelest parima latte kohvi osas! Palju kordi olen kohviku kooke süües proovinud ära arvata koogi salapäraseid komponente mis need koogid nii isuäratavateks teevad. Kuid peab tõdema, et kodus järgi tehes üht või teist kooki on maitsetulemus siiski teine. Ei saa ju kõikide saladuste jälile, mida nt. kas või Werneri koogimeister veel lisaks retseptile sisse puistab või paneb, et kook tuleb ülimalt maitsev ja suussulav. Seega jääb igaühele kodus katsetamisruumi, et jõuda suute meistrite poolt valmistatud kookide tulemuseni. 
Nii asusin ka mina järele proovima üht Werneri kohviku lemmikut-juustutorti.

Põhi:

250 g Kalevi küpsiseid
100 g võid
15 g tumedat suhkrut

Sega purustatud küpsised sulavõi ja tumeda suhkruga ning suru lahtikäiva koogivormi põhja ühtlase kihina.

Täidis:

700 g Philadelphia toorjuustu
200 g ricotat
4 muna
150 g suhkrut
10 g vaniljesuhkrut

Sega toorjuust, ricotta, munad, suhkur ning vaniljesuhkur kuni segu on ühtlane ja kreemjas. Kalla küpsisepõhjale. Küpseta 180 kraadi juures ca 1 tund.

Kreem:

400 g hapukoort
120 g suhkrut

Sega hapukoor suhkruga ning kalla segu kuumale koogile. Lase seista üleöö.



1 kommentaar:

  1. Otsin juba mõnda aega Werneri hapukoore-juustukoogi retsepti, kuid tulutult. Kindlasti proovin Sinu varianti! Kuidas maitselt tundus? Kas on sarnased? Kui viitsimist ja aega, viska ka minu pisikesele blogile silm peale :)!

    VastaKustuta