esmaspäev, 20. juuni 2011

Ideest teostuseni...

Minu teekond küpsetamiseni on olnud väga pikk ja käänuline. Oli aeg, kus toidutegemisega tegeles vaid minu mees. Üksikutel kordadel sai üht-teist proovitud, aga stabiilsust sellele ei järgnenud. Tööl minu ümber aga leidus kolleege, kes küpsetasid väga hästi. Ja minu üllatuseks avastasin oma sõbranna, kes kokkas suurepäraselt ja on blogipidaja (maitsevseiklus.blogspot.com). Tasapisi hakkasin katsetama retsepte, mis pakkusid esmalt visuaalset silmailu. Eriti meeldib mulle katsetada magusaid asju, samas kõikvõimalikud püreesupid, leivad, sepikud on samuti minu nõrkuseks. Mingil ajajärgul tuli minu tütar välja mõttega, et võiksin oma küpsetised jäädvustada. Ma polnud mõttest esialgu vaimustatud- ju polnud ma selleks valmis. Aja möödudes küsis sama mu käest mu töökaaslane. Nii sai hakatud jäädvustama kookide pilte facebookis. Minu lapsel oli läbi mõeldud juba ka järgmine samm-blogi. Kuna blogi nõuab rohkem läbimõtlemist ja aega, siis sai seegi mõte esmalt kaugemasse tulevikku nihutatud. Lapse järjekindlus, aga ei kadunud kuskile. Vaid loetud päevad tagasi teatas laps mulle, et minu blogi on valmis-pealkiri jne. Antud momendil ongi tegelikult minu tütar see, kes varustab blogi piltide ja retseptidega. Loodan, et ajapikku muutub blogi, mida pean koos lapsega asjalikumaks, paremini jälgitavaks jne. Suured tänud sulle Kristina, et ideest sai teostus!
   

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar